Saturday, March 5, 2011

wait for me!!

assalamualaikum wbt. :)

hai awak!
hai kamu!
hai hai hai! :D


jutaan kemaafan dipinta dihari yang biasa biasa ini atas kesalahan tidak mengupdate blog untuk ke jutaan tahunnya. Kesalahan makin terasa pabila sahabat kesayangan (ekah)  menghantam kepala ini dengan ayat LAMA TAK UPDATE BLOG YANG. Kat situ dah memang terasa 'oh? yelah! aku ada blog rupanya!'

SO? so? so what should u do jehan zakaria??
haruslah mengupdate kan puun..

okay the big reason kenapa  blog ni tak update2 sebab currently jehan zakaria kelihatan agak busy menyiapkan tempahan2nya. Thanks for those yang order (big hug and lots of kisses!). Kemudian, jehan juga agak busy bekerja membanting tulang untuk keluarga tersayang :')

again, i'm so sorry tau! InsyaAllah bila ada kelapangan, jari terasa rejin ingin menari tango di keyboard ini, akan kubentangkan satu persatu coretan luahan muntahan di dalam blog ini (sesungguhnya banyak sangat cerita, hasil kaitan dan gambar2 yang ingin dikongsikan bersama). InsyaAllah :)

Jadi doakan kerajinan, ketekunan dan kesabaran jehan sentiasa berada di mood yang pinky. :)

Terima kasih kepada follower yang jelas nampak dan pembaca curi curi chupke chupke blog ni(tak kisah-lah!) kerana sentiasa menyokong jehan zakaria secara langsung atau tidak. May Allah bless u!


Tunggu kite update blog okay! Tunggu tau! Kalau tunggu, jehan sayang! hehe ;)

sekian,
manusia yang makin busy dan kaya dengan rasa chenta dan kasih sayang sesama hamba Allah,
jehan zakaria@jojie
(^^,)V

1 comment:

  1. Sibuknya Jehan..

    Kak Ery wish you all the best :)

    No Pain No Gain!

    Semoga Allah sentiasa bersama Jehan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails