Wednesday, January 26, 2011

kitty for bestie

Assalamualaikum wbt..

Awak tau tak jehan baru lepas study about cardigan's pattern yang konon level EASY. Yeah easy la sangat bila suddenly me fell like nak muntah depan kertas tu. Me repeat baca banyak kali di baris yang sama to understand what they talking about and what they want actually. This moment just remind me zaman belajar dulu. Stay up in the middle of the night, study sampai give up then rasa tak leyh telan lagi ayat2 tu, tutup buku then boom! tido tak hingat esok ada test. So sama je macam awak study about pattern. TEPU tau tak! Dah tu lastly me capai laptop and write something untuk blog. teehee ^^



Eh you know what?! I've just done my 2nd project which is me knit this cute creature for fulfill one of my bestie (ika) request.

"jojieeee...aku nak benda kuning yang mata butang tuuuu..."

oh? Okay ika. That creature done by only 1 whole day me knit. Hebat tak hebat tak?? hehe. Alhamdulillah skill bertambah tambah sekarang. hehe^^

Come scroll down to look some pictures...

for beginning haruslah yang kacak dan menonjol gituh~ ;p

diikuti dengan..








I'm using Nona 100% acrylic which is not really soft tapi sesuai untuk stuffing toys sebab senang nak bentuk and jahit. Me letak buttons for eyes dan tambah bell kat leher kitty so tak la nmpak kosong. So tunggu hari jumaat nanti tuan dia jemput. okay?


That's all for now.
Wish me good for my cardigan's project!

till my fingers meet keyboard again!
lot's of love,
jehan@jojie
(^^,)V

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails