Wednesday, March 9, 2011

hadiah birthday

assalamualaikum wbt.

Good morning semua! :)

Allah selamatkan kamu~
Allah selamatkan kamuuu~
Allah selamatkan Nurjehhan Zakaria~
Allah selamatkan kamuuu~
yeay!

eh dah bulan Mac la. hihi Tak kisah la!
Even birthday dah tertinggal jauh di belakang jehan still nak cerita pasal birthday!

Kalau cerita pasal birthday, semua orang mesti tak tertinggal nak cerita pasal hadiah, kan? Jehan pun macam tu!! Apa jehan dapat untuk hadiah harijadinya tahun ni? Ahah!

Walaupun harijadi saya jatuh pada bulan Februari, tapi hadiahnya jehan dah dapat pada bulan Januari lagi. Terima kasih melimpah ruah kepada adik tersayang, Mahirah. Jom cek gambar sebelum cerita detail lagi. :)

daripada apa yang awak lihat, mula dari kiri:
  • straight needle
  • bamboo double pointed needle
  • bamboo double pointed needle
  • bamboo crochet hook
Hadiah ni boleh didapati di Daiso, Japan Sunway. hehe. Kat Melaka awak boleh cari di Dataran Pahlawan Mega Mall atas Al-Ikhsan. Kalau kat KK awak boleh cari di 1Borneo. Okay?

Kalau dah nama knitters/crocheters, mereka akan melompat riang kalau dapat tools macam ni. Apa lagi, TERIMA KASIH UDEEEEEEEEEEEEEEE!! Next year bagi yang gempak lagi! haha :D

Next!!

Tahun ni merupakan tahun mendapat hadiah terbaik! Selain dapat jarum, jehan juga dapat buku memasak daripada insan yang inginkan saya menjadi isteri yang pandai memasak pada masa hadapan! ahakss!(pelaburan yang bijak ni!) ;)

Jajaaaang~

1resepi 1hari.
Selamat mencuba, Jehan! :D

Jehan bukan dapat hadiah je tapi dapat orang sekali!! Owh terkezut orang jauh balik dihari jadi sayep! sesukekekekeke taw! Anyway terima kasih untuk buku dan diri sendiri ye cep.. Syukur kegembiraan di bulan Februari yang diharapkan menjadi kenyataan akhirnya! yeay!

syukur syukur syukur!

Okay.Tu je buat masa ni. InsyaAllah kalau ada kesempatan jehan share lagi okay?


lots of love,
jehan@jojie
(^^,)V

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails