Friday, January 8, 2010

percubaan percubaan

jehan nak belajar dan mempraktikkan apa yang cousin ajar cara-cara buat READ MORE untuk entri yang panjang berjela2 ..
sila tengok hasilnya.. nanti cuba tekan read more yang di bawah tu tau.
jadi ke tak eksperimen si jehan ni..
ehem..drum pleasee!
druuuuuuuuuu~

DUMMMM!!
taraaaa~jadi tak?ada tekan read more tadi? pastu keluar ni??
yeeeee jehan berjaya!!sukanya diaa..
sila beri tepukan..terima kasih cousin!!
sebagai balasan atas jasa baik, sila klik link di bawah untuk ke blog cousin saya yang sangat baik ni!
|
|
|
V


:)

zaman sekarang susah nak cari manusia yang sangat2 jujur kan?
saya sendiri belum tentu sangat2 jujur. hum
tapi once kita dah jumpa orang yang sangat2 jujur mesti ada rasa sangat2 appreciate with that human being. huhu bukan apa actually tadi ada customer saya sangat jujur orangnya.suka!
hidup manusia jujur!! buat ombak hwooooaaa hihi!
yattaa~ nak senyum besar la. :D

let myself sentiasa disamping manusia2 yang jujur ya Tuhanku. aminn~
(^^,)V

2 comments:

  1. oit thanks2 promote blog aku..haha..ilmu aku skit je.ape yg aku tau aku ajar..papepon explore macam2 lagi

    ReplyDelete
  2. semoga di samping mereka yg jujur.. amin..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails